Bliv klædt på til at arbejde i turist- og rejsebranchen
Kurset er for dig, der arbejder i eller gerne vil arbejde i turist-, rejse- og oplevelsesbranchen.
Med kurset får du kompetencer til at rådgive om blandt andet interne forhold på destinationen. Du kommer til at arbejde hvordan man finder og forstår de oplysninger om specielle forhold, som har betydning for destinationen. Du introduceres til begrebet bæredygtighed, og får indsigt i, hvordan det tænkes ind i turismeproduktet.
Målet med kurset er, at du:
- kan rådgive og vejlede holdningsbestemte kunder i forbindelse med deres valg af rejseprodukter og oplevelser i destinationen.
- får værktøjer til at finde oplysninger som kan afdække særlige forhold, der har betydning for kundens forhold til destination.
- bliver i stand til vejlede om destinationernes interne forhold fx politik, natur og miljø, forurening og børnearbejde.
Praktiske oplysninger
Kurset varer en dag. Se datoer for opstart i tilmeldingsmodulet neden for.
Undervisningen finder sted på Centret for voksenuddannelser på Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, bygning 6, 4000 Roskilde.
Du tilmelder dig via tilmeldingsmodulet neden for.
E-markedsføring og reklameindsats
Valgte hold | |
---|---|
Kursussted | Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde |
Varighed | 2,0 dage |
Deltagerpris | 268,00 kr. |
Pris for ledige | 1268,90 kr. |
Pris udenfor AMU-målgruppe | 1268,90 kr. |
Undervisningsform | Dagundervisning |
Undervisningstid | 08:10-15:35 |
Beskrivelse | På kurset vil der afslutningsvis være en faglig evaluering af dit kursusudbytte. |
Kontaktperson | Marianne Christiansen |
Telefonnr | 88523240 |
mch@rhs.dk | |
Minimum antal deltagere | 16 |
Maksimum antal deltagere | 20 |
Status | Kontakt skolen |
Fag til kurset: |
---|
Vil du vide mere? Ring mellem 7.30 og 12.00 eller skriv til:
Øvrige kurser indenfor turisme
Find alle vores kurser med fokus på turisme herunder:
Mange flere kurser
I samarbejde med andre kursusudbydere tilbyder vi turismekurser inden for:
- Markedsføring
- Ledelse
- Økonomi og regnskab
- Salg og god kundeservice
- Tryghedsskabende kommunikation.