Styrk dine kompetencer indenfor salg i rejsebranchen
Kurset er for dig, der arbejder i eller gerne vil arbejde i turist-, rejse- og oplevelsesbranchen.
Med kurset bliver du trænet i de nødvendige grundregler og uddannet i de teknikker, der er forbundet med at gennemføre et godt salg til gæsten, turisten eller kunden, der skal ud at rejse. Du får forståelse for både virksomhedens indtjening og kundens ønsker og behov.
Målet med kurset er, at du:
- har du opnået kompetencer i at sælge rejse-, turist- og øvrige oplevelsesprodukter til kunderne ved personlig og telefonisk kontakt.
- kan afdække kundernes ønsker og behov til branchens produkter og behersker de nødvendige salgsteknikker, eksempelvis spørge-, analyse- og argumentationsteknikker.
- kan håndtere eventuelle indvendinger og misforståelser og kan anvende teknikker til afslutning af salget.
Praktiske oplysninger
Kurset varer tre dage. Se datoer for opstart i tilmeldingsmodulet neden for.
Undervisningen finder sted på Centret for voksenuddannelser på Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, bygning 6, 4000 Roskilde.
Du tilmelder dig via tilmeldingsmodulet neden for.
E-markedsføring og reklameindsats
Valgte hold | |
---|---|
Kursussted | Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde |
Varighed | 2,0 dage |
Deltagerpris | 268,00 kr. |
Pris for ledige | 1268,90 kr. |
Pris udenfor AMU-målgruppe | 1268,90 kr. |
Undervisningsform | Dagundervisning |
Undervisningstid | 08:10-15:35 |
Beskrivelse | På kurset vil der afslutningsvis være en faglig evaluering af dit kursusudbytte. |
Kontaktperson | Marianne Christiansen |
Telefonnr | 88523240 |
mch@rhs.dk | |
Minimum antal deltagere | 16 |
Maksimum antal deltagere | 20 |
Status | Kontakt skolen |
Fag til kurset: |
---|
Vil du vide mere? Ring mellem 7.30 og 12.00 eller skriv til:
Øvrige kurser indenfor turisme
Se vores øvrige turismekurser herunder:
Mange flere kurser
I samarbejde med andre kursusudbydere tilbyder vi turismekurser inden for:
- Markedsføring
- Ledelse
- Økonomi og regnskab
- Salg og god kundeservice
- Tryghedsskabende kommunikation.