Festligt farvel til dimittenderne 2024

Dimittenderne fra hhx, eux og eud blev fejret ved tre store ceremonier på Roskilde Handelsskole. Se billeder her.

02.07.24

Der var brede smil, kram og en del tårer i øjenkrogene, da årets afgangselever fra Handelsgymnasiet og Eux Gymnasiet modtog deres eksamensbeviser ved tre ceremonier på Roskilde Handelsskole den 27. og 28. juni.

Ceremonierne startede med gode råd og søde ord fra direktør Morten Lindegaard Banke Rasmussen, uddannelseschefer og lærere. Impro-rapperne LP og MC Caffe sørgede for at holde energien højt som kombineret konferencierer og underholdere.

Til dimissionerne for hhx-eleverne fik rapperne selskab af de to afgangselever Dawn og Ida, der optrådte med et flot cover af Sys Bjerres ’Malene’.

Dawn Elizabeth Lykke Gregers Glensvold og Ida Brahtz var med til begge dimissioner som både dimittender og sangere til stort bifald.

Ved translokationen for eux- og eud-eleverne havde lærerne forberedt et satirisk indslag, der kastede nyt lys over den netop overståede eksamenstid.

Traditionen tro blev der også uddelt priser til nogle af de elever, der havde gjort sig særligt positivt bemærket, inden den traditionelle uddeling af eksamensbeviserne.

Se højdepunkter fra dimissioner 2024 her

Lukas Emil Carlson Bendtsen og Stefan Skjoldager Fangel fra 3B holdt årets elevtale ved første dimission.
Studiemiljøprisen i første dimission gik til Josefine Bering Marx fra 3B for bl.a. en stor indsats i skolens elevcafé. Hun fik den overrakt af sin lærer Birna.
Nicolai Soelberg Suhr fik Årets elev-prisen i første dimission. Han fik den overrakt af sin lærer Pia.
Elias Thyssen Lack og Rasmus Vorkamp Dobrowohl fra 3V holdt årets elevtale til anden dimission.
Hele klassen 3V fik tildelt årets studiemiljøpris. Et par repræsentanter modtog den på vegne af klassen.

Se billeder fra translokation 2024 på Eux Gymnasiet og Eud Business her

Ghaleb Alkouji fra Eux Gymnasiet fik tildelt en pris som Årets Elev af sin karrierevejleder Linda.
Ellen Eskildsen fra Eud Business fik tildelt en pris som Årets Elev. Den blev uddelt af karrierevejleder Christian.
Hjalte Larsen fra Eud Business fik tildelt en pris som Årets Elev. Den blev uddelt af lærer Mik.
Caroline Kjær Jespersen Elmenhoff fik tildelt en pris som Årets Elev. Den blev uddelt af karrierevejleder Charlotte.
Rasmus Skaarup fra eux Gymnasiet fik Årets Studiemiljøpris. Den blev uddelt af studievejleder og navnebror Rasmus.

Profil Værdier Historie Praktiske oplysninger Nyt om coronavirus Kontakt Adresse og find vej Åbningstider Find medarbejder Studievejledningen Sikker digital post Det sker Nyheder Job Organisation Bestyrelsen Ledelsen Elevråd Arbejdsmiljøorganisation Mål, vision og strategi Mål og strategier Strategi 2024-2028 Planer og politikker Udvikling og kvalitet Kvalitetsarbejde Nøgletal Opfølgningsarbejde Trivsel og tilfredshed Fastholdelsesstrategi Selvevaluering Netværk og samarbejde Uddannelser Kurser Om skolen Hjælp til at vælge Optagelse English Info til dig der er...