Høj sol og høj puls til Idrætsdag 2024

Der var godt sammenhold og vilde udklædninger, da alle hhx-klasser på tværs af årgangene dystede mod hinanden til den årlige Idrætsdag på Handelsgymnasiet. Se billeder her.

08.09.24

Hvad er sejere end at slå en befrier i rundbold? Måske at gøre det iført ko-heldragt med din jublende klasse klædt ud som matchende bondegårdsdyr.

Stemningen var høj og udklædningerne usædvanligt flotte, da Handelsgymnasiet på Roskilde handelsskole 3. september afholdt Idrætsdag 2024 for alle hhx-klasser. På idrætsdagen bliver hverdagens lektioner i fag som dansk, engelsk og virksomhedsøkonomi skiftet ud med aktiviteter som rundbold, hockey og cheerleading.

Traditionen tro blev der uddelt præmier for såvel de samlede konkurrencer som bedst udklædte klasse.

Præmien for bedste udklædning gik til smølferne fra 3B samt julealferne fra 3V, der imponerede med flotte og helstøbte udklædninger.

Det var en tæt konkurrence, men 2U sikrede sig sejren i de sportslige konkurrencer med en afgørende målscore. Også 3H scorede dog fuldpoint.

Se flere billeder fra dagen herunder og på Roskilde Handelskoles Instagram.

Følg studielivet på Instagram

Skolens Instagram er i hænderne på elever fra hhx, eux og eud.

Følg os

Profil Værdier Historie Praktiske oplysninger Nyt om coronavirus Kontakt Adresse og find vej Åbningstider Find medarbejder Studievejledningen Sikker digital post Det sker Nyheder Job Organisation Bestyrelsen Ledelsen Elevråd Arbejdsmiljøorganisation Mål, vision og strategi Mål og strategier Strategi 2024-2028 Planer og politikker Udvikling og kvalitet Kvalitetsarbejde Nøgletal Opfølgningsarbejde Trivsel og tilfredshed Fastholdelsesstrategi Selvevaluering Netværk, samarbejde og besøg Uddannelser Kurser Om skolen Hjælp til at vælge Optagelse English Info til dig der er...