Kærlighed på den røde løber til Gallafest 2024

Afgangseleverne fra skolens ungdomsuddannelser indtog den røde løber med deres klassekammerater til to festlige Gallafester i maj. Se billeder her.

08.05.24

Smukke unge mennesker strålede om kap med stolte forældre, da eleverne 3. maj ankom på den røde løber til Gallafest 2024 for Handelsgymnasiet på Roskilde Handelsskole.

Traditionen tro ankom eleverne i flotte biler, partybusser, limousiner og andre festlige køretøjer. Gallafesten markerer, at tre års skoletid snart er slut, og den er en af de store, fælles oplevelser for alle afgangseleverne.

Mange familier var mødt op for at se og kramme deres gallaklædte teenagere og kammerater på den røde løber. Bagefter dansede afgangseleverne lanciers, inden middagen startede.

Gallafest for Eux Gymnasiet og Eud Business

Ugen blev den røde løber rullet ud igen til Gallafest 2024 for afgangseleverne fra Eux Gymnasiet og Eud Business onsdag den 8. maj. Elever og lærere ankom i flotte gallakjoler og fejrede sammen, at en god skoletid snart er forbi.

Aftenen bød på middag, dans og DJ og traditionen tro en række festlige indslag fra lærerne.

Se billeder fra gallafest 2024 for Handelsgymnasiet

(scroll længere ned for at se billeder fra eux og eud-gallafesten)

Se billeder fra Gallafest 2024 for Eux Gymnasiet og Eud Business.

Du kan også se flere billeder på Roskilde Handelsskoles Instagramside samt vores Facebookside.

Følg studielivet på Instagram

Skolens Instagram er i hænderne på elever fra hhx, eux og eud.

Følg os

Profil Værdier Historie Praktiske oplysninger Nyt om coronavirus Kontakt Adresse og find vej Åbningstider Find medarbejder Studievejledningen Sikker digital post Det sker Nyheder Job Organisation Bestyrelsen Ledelsen Elevråd Arbejdsmiljøorganisation Mål, vision og strategi Mål og strategier Strategi 2024-2028 Planer og politikker Udvikling og kvalitet Kvalitetsarbejde Nøgletal Opfølgningsarbejde Trivsel og tilfredshed Fastholdelsesstrategi Selvevaluering Netværk og samarbejde Uddannelser Kurser Om skolen Hjælp til at vælge Optagelse English Info til dig der er...